Baroul Constanta a implementat proceduri pentru gestionarea reclamațiilor din partea persoanelor care efectueaza plati prin sistemul de plati on-line existent pe site-ul www.baroulconstanta.ro.
O reclamație este o exprimare a nemulțumirii primită verbal sau în scris, justificată sau nu, din partea sau în numele unui reclamant acceptabil, cu privire la modalitatea de realizare a unei plati prin sistemul de plati on-line. Reclamatia trebuie sa cuprinda datele complete de identificare ale persoanei care formuleaza reclamatia (inclusiv adresa de email si telefonul) prezentarea detaliata a situatiei de fapt, motivele pe care se sprijina aceasta reclamatie si pretentiile fata de Baroul Constanta. O cerere de informații, clarificări sau servicii nu reprezintă o reclamație.
În acest context, orice reclamație trebuie să fie trimisă la Baroul Constanta – str. Traian nr.24B, Mun. Constanta, jud. Constanta sau la adresa de email: secretariat@baroulconstanta.ro.
Dacă un client nu a primit un răspuns sau un răspuns satisfăcător în termen de o lună de la depunerea reclamației la BAROUL CONSTANTA, clientul poate depune o reclamație la Consiliul Baroului Constanta în termen de un an de la depunerea reclamatiei initiale.