Politica de soluționare a reclamațiilor pentru platile efectuate on-line

Baroul Constanta a implementat proceduri pentru gestionarea reclamațiilor din partea persoanelor care efectueaza plati prin sistemul de plati on-line existent pe site-ul www.baroulconstanta.ro.

O reclamație este o exprimare a nemulțumirii primită verbal sau în scris, justificată sau nu, din partea sau în numele unui reclamant acceptabil, cu privire la modalitatea de realizare a unei plati prin sistemul de plati on-line. Reclamatia trebuie sa cuprinda datele complete de identificare ale persoanei care formuleaza reclamatia (inclusiv adresa de email si telefonul) prezentarea detaliata a situatiei de fapt, motivele pe care se sprijina aceasta reclamatie si pretentiile fata de Baroul Constanta. O cerere de informații, clarificări sau servicii nu reprezintă o reclamație.

În acest context, orice reclamație trebuie să fie trimisă la Baroul Constanta – str. Traian nr.24B, Mun. Constanta, jud. Constanta sau la adresa de email: secretariat@baroulconstanta.ro.

  • O scrisoare de confirmare de primire sau un email vă va fi trimis în termen de cinci zile lucrătoare de la primirea reclamației, dacă reclamația nu poate fi arhivată în acest termen.
  • O scrisoare de informare sau un email vă va fi trimis la o lună și ulterior la fiecare patru săptămâni pentru a vă aduce la cunoștință despre starea reclamației dvs.
  • O scrisoare finală vă va fi trimisă pentru a vă informa despre rezultatul investigației noastre și asupra măsurilor care vor fi luate pentru soluționarea reclamației.

Dacă un client nu a primit un răspuns sau un răspuns satisfăcător în termen de o lună de la depunerea reclamației la BAROUL CONSTANTA, clientul poate depune o reclamație la Consiliul Baroului Constanta în termen de un an de la depunerea reclamatiei initiale.